Vårdsbergs GK 013-590 82 / Linköpings Golfklubb 013-26 29 90

Greenfee

Seniorer                                                        9 hål               18 hål
Måndag-fredag                                                     220:-                  440:- **
Lördag-söndag, helgdagar                                  220:-                  440:- **

Juniorer *
Måndag-fredag                                             110:-                200:- **
Lördag-söndag, helgdagar                          110:-                200:- **

* Juniorer upp t.o.m. 21 år. Juniorer t.o.m. det år man fyller 15 år och medlem i Östgötaklubb spelar fritt

** Hanteras manuellt via receptionen eller swish

Information om tävlingsgreenfee hittar du här!

Vi utför regelbundna greenfeekontroller på vår bana. Har man inte betalat sin greenfeeavgift tar vi ut dubbel greenfee om man inte följt våra betalningsregler. Vi hoppas givetvis att slippa detta!
Fungerar inte ditt kort i betalterminalen, betala istället via Swish. Ring 013-590 82 eller fyll i namn och golf-id på blanketten som ligger bredvid terminalen och lägg i greenfeeinkastet.

Introduktionskort

Spelare som har introduktionskort utställda av Svenska Golfförbundet och Östergötlands Golfförbund eller medlemskort utställda av Golfadministratörernas Förening (GAF) eller Svenska Greenkeeperförbundet (SGA) samt innehavare av SGF´s hedersutmärkelser Guldklubban, Guldmärket, Silvermärket och Elitmärket erbjuds möjlighet till 1 fritt spel per säsong. De ges därutöver möjlighet att spela på alla veckodagar mot erläggande av halv greenfee.

För samtliga kategorier gäller utan några undantag:
– Föranmälan ska ske senast dagen innan aktuellt spel.
– Introduktionskort/medlemskort ska uppvisas tillsammans med legitimation.
– Introduktionskorten kan ej användas i samband med deltagande i någon form av tävling.

Vårdsbergs GK
Rulla till toppen